søndag 3. januar 2010

Gratulerer!

Da var jeg i gang med blogging. Faktisk. Noe så morsomt. Søndag 3.januar i tyve-ti, eventuelt totusenogti. Går for det siste jeg. Totusenogti er året Anna skal gjøre mange ting hun ikke kan, eller som Anna har vært skeptisk til. En av tingene er å blogge. Regner med at det blir som i "Skal vi danse". At man i starten er drittdårlig, men at man etter å ha danset fredag ut og fredag inn, så blir man dritgode i det, og det regner inn tiere fra både Tor Fløysvik og seerne.




Jeg tror dette kan bli gøy. Selv om jeg er usikker på hva man skal skrive i en blogg. Jeg har ikke en sånn ting jeg er dritgod i, som klær og mote, store silikonpupper eller har en baby som jeg viser utviklingen til. Via webcam. Eller Skype. Burde hatt et gjennomgående tema. Noe jeg er glad i å snakke om. Jeg kan faktisk ganske mye om hunder. Og når man skal drikke Cola for å få mest utbytte av både kullsyre, aroma og spraking i halsen. I går drakk jeg Cola fra et glass med en hint av Zalo i, og det ødela faktisk alt, selv om ALLE de andre faktorene lå til rette for at Colaen skulle bli himmelsk. Det er så mange som skriver sånne fine dikt og sånn på sin blogg. Sånne som man kjenner i magen, at fytti, det var et bra dikt. Også har de bilder av fine barnetegninger og sånn. Det er jo igrunnen fryktelig bra. At noen vier hele sin blogg til å gjøre andre folk litt gladere.




Du er fin.


Faktisk kjempefin.


Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg kjøpt deg.


Fordi du er en spenstig skapning.






Blogge og sigge passer faktisk godt sammen.




Jeg er igrunnen fryktelig taknemmelig merker jeg. Nyttårsaften er liksom en tid hvor man både gjør opp regnskap for året som har gått, hva man har gjort og hvem man har i livet sitt. Også lager man et budsjett over året som kommer. Går man ut ifra Facebook, så har jeg 449 venner. Og det er ganske mange av de som jeg ikke har snakka med siden jeg gikk på barneskolen, hadde rødt hår, gikk med tresko og var fryktet på slossbrettet. Men allikevel er det stor glede og se hvem de er sammen med, hvor mange barn de har og hvor crazy de var på festen forrige mnd. Så, om de ikke er akkurat vennene mine, så er de strengt talt en del av livet mitt, når jeg surfer rundt på facebooks uendelige hav av tidsfordriv. Og, jeg har fått verdens beste kjæreste faktisk. Det må nevnes. Det kan igrunnen nevnes hele tiden, for jeg tenker jo på det hele tiden.




Ja, da var det nok for nu. Mister liksom piffen etter en stund på denne blogginga. Nå skal jeg lage kalkun, siden det ikke er noe jeg kan, så skal jeg lese en bok, være kvinnelig og legge maske, klippe neglene, trene på en pilatesball og ta bilder av det fine været. Og etter det skal jeg spille gta og kysse på kjæresten min. 2010 har til nå vært et fint år. So long!



En ukes moped- og teltferie med pizzastopp i Evje

5 kommentarer:

  1. du er kulest anna! -uggis:)

    SvarSlett
  2. Go Anna!!! veldig bra blogg!!

    SvarSlett
  3. vakke verst denne her da=)

    SvarSlett
  4. takk! dere er fine! nydelige blogger dere har også! Forseggjorte greier!

    SvarSlett
  5. Du altsår... Uggis

    SvarSlett